Leírás

Mivel mindkettőnk élete úgy alakult, hogy lehetőségünk volt kipróbálni magunkat egy másik országban, az unokaöcsémmel úgy döntöttünk, ahogy sokan mások, mi is elköltözünk Londonba, kipróbáljuk a szerencsénket.

Az első hétvége!

2013.09.23. 18:31 Dropi

A költözködés viszonylag egyszerűen ment volna, ha a lépcsőzéskor lefelé nem fordult volna a bokám cipőstől a lábam alá. Akkor meg csak kicsit sántítottam, estére már be is dagadt. Na mindegy, az új lakásunk ugyanabban az utcában van, csak jóval közelebb a fő úthoz, amin mennek a buszok. Ráadásul összehasonlíthatatlanul szebb a lakás. A szobánk ugyan kisebb, de modernebbek a bútorok, puhább a padlószőnyeg, ami amúgy az egész lakásban végig van kivéve a fürdőt, meg a konyhát. Utóbbit most újították fel, minden szép tiszta modern.

ujlakas2blogra.jpgAz új szobánk az egyik irányból. A jobbra lévő az én ágyam

ujlakas1blogra.jpgA szoba a másik irányból

konyha.jpgA konyha...

furdo.jpgA fürdő...

Melegbár

Kedvet is kaptam a főzéshez, a bizonyíték már előbb felkerült. Költözés után újabb bevásárlás a vacsihoz, és megint sokkot kaptam az áraktól: A rendes otthoni méretű Nutella 1 font, a folyékony Nivea szappan 1 font, és szintén kapni folyékony mosószert és öblítőt is ennyiért. A főzéssel igyekezni kellett, mert megbeszéltem egy ismerősömmel (Kriszti), akit még Pestről ismerek, hogy találkozunk. Jött vele a barátnője is (Dóri), aki már 3 éve itt tolja Londiban. Mivel szombat este volt, minden kocsma tömve, Dóri mondta, tud egy helyet a közelben, ahol van kerthelyiség is. Mondtam oké, a plüss faldíszeknél már kezdett gyanússá válni a hely, majd szóbeli megerősítést is kaptam arról, hogy a sejtésem helyes volt. Melegbárban landoltunk. Nekem mondjuk semmi bajom velük, de egy közepesen homofób zuglói kisnyugdíjas Magyar Gárdáért kiáltott volna az első három lépés után. Guiness meg két cider 13, nem olcsó, de londoni mércével nézve átlagos. A teraszon (mert kiültünk, pólóban, szeptemberben, Londonban) már volt minden, transzvesztita, egymás ölében ücsörgő fiúk. Nem véletlen, hogy az ember a wc-ben igyekszik a legtöbb oldalról fixen (falakkal) behatárolt helyre húzódni. Az este jó volt, a lányok imádnivalóak. Hazafelé a 29-esen sokkal megnyugtatóbb arcok buszoztak, mint nappal, ami szintén meglepő volt számomra, meg az is, hogy este nagyobb volt a dugó mint nap közben.

Itt tennék egy észrevételt: amióta itt vagyunk, vagyis szerda óta egyszer esett az eső, kabátot még este sem igényel az ember. Én egész este pólóban ültem kint, hazafelé is csak azért vettem fel a pulcsim, mert nem volt nálam táska. Szóval a londoni időjárás egyelőre pont olyan, mintha otthon május lenne, most is hétágra süt a nap.


Sportesemény!

 

Tulajdonképpen senki nem lepődött volna meg, ha itt kint foci, rugby vagy épp cricket mérkőzésre megyek először. De ezek még váratnak magukra, én inkább a legendás hangulatú brit kézilabda események egyikét választottam Krisztivel és egy barátjukkal Istvánnal. Na nem véletlenül! Dóri játszik itt egy csapatban, amelyben csak magyarok kézilabdáznak, és most volt meccsük. Az ellenfelük az az Olympia HC-London volt, amelyik ha túléli az EHF kupa 2. körét, akkor a Fehérvár ellenfele lesz. Szal ha innen nézzük, ez a kis amatőr magyar csapat nagyon jól nyomta, bár az eredményt fedje jótékony homály.

Ma meg CV-k megírása véglegesítése.
Ja, holnap meg lenyomok mindenkit forszkverben!

53 komment

Címkék: anglia busz london meleg koltozes napsutes kezilabda iceland Olympia harmitage rd HC-London melegbar

A bejegyzés trackback címe:

https://landedinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr155529957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔batyu♔ 2013.09.24. 14:56:41

Valahonnan a tanyáról a lúzer felköltözik Londonba, lát egy buzibárt, ami kiveri nála a biztosítékot, majd írja ezt a hülye dumát, a zuglói nyugdíjasról.

Aki a poszterral ellentétben amúgy magasról szarja le a buzibárt a homokosokkal együtt.

-JzK- 2013.09.24. 15:22:43

Tipikus, a szarmagyar, aki elmegy a naaagy liberális nyugatra, és egyből azonosul azzal, amit györgypéterek az ottani álomnak gondolnak, a buziszerető kulturális marxizmust.
Pedig:
kitartas.net/2012/07/01/domokos-endre-janos-kulturalis-forradalom-a-nyugati-kultura-alkonya
Aki "homofóbozik", "rasszistázik", meg a többi bullshit köpetszót használja, az kiállította magáról a bizonyítványt, hogy egy vadliberális faszfej.

egyatlagosfelhasznalo 2013.09.24. 16:27:34

Homofób? A fóbia félelmet jelent. Ki a fene fél a buziktól? :-)))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.09.24. 16:29:24

"Nem véletlen, hogy az ember a wc-ben igyekszik a legtöbb oldalról fixen (falakkal) behatárolt helyre húzódni."

Miért is? Mitől veszélyes szerinted egy melegbár WC-je? (Nem jártam még melegbárban, így a kérdésem nem nem szónoki.)

De nem hinném, hogy annyira veszélyes lenne, így talán nem kellene a homofób nyugdíjassal előhozakodni (akinek a véleménye a melegekről vsz. nem sokban tér el a lakosság átlagáétól).

"aki már 3 éve itt tolja Londiban"

Londiban. Aha!

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 17:16:41

Miért nem lepődök meg, hogy az első fintorgó beszólók beszólók Angliát maximum 2. világháborús filmekben látták?

Ne irigykedni tessék, hanem nyelveket tanulni, és akkor nektek is lehet normális munkátok normális fizetésért, nem kell irigykedve beszólogatni akkor a másiknak.

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Vagyis csak szeretnéd ezt hinni, mivel a mesekönyved szerint a buzulás sejderossz, és ahol nem basztatják a buzikat legalább egy kicsit, az a hely biztos a végzetébe rohan.

@-JzK-:
Már aki kitartas.net-et linkel, az kapásból elmebeteg, és az, amit te most linkeltél, egy igen izzadságszagú hülyeség, erőltetett párhuzamokkal, de megkockáztatom, hogy csak simán tájékozatlan vagy.
Felteszem te is azok közé a "hazafiak" közé tartozol, akik szó nélkül benyelik az összes negatív hülyeséget, amit a külföldről hallanak, mert így könnyebben fel tudják dolgozni, hogy hogyan lehet, hogy a mindegyiknél jobb szent Magyar nép szarabbul él, mint ezek a zsidrák nyugatiak.

A bejegyzéshez: ugyan mégis miért kell vigyázni, ha buzibárban WC-be mész? Te figyi, ha egy csaj neked hátat fordít, beakasztasz neki? Ha nem, akkor miért gondolod, hogy majd a buzik be fognak neked, ha ugyanezt megteszed?

Ha viccnek szántad, hát sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy annak olyan, mint egy amerikai tinivígjátékból szalajtották volna.

Egyébként a bejegyzés többi része stimmel, azt azért hozzátenném, hogy számíts arra, hogy Angliában egészen jó október közepéig nyárias idő van. Az árakkal kapcsolatban meg javaslom, hogy menj be egy Lidlbe, vagy TESCO-ba, ahol tökéletesen be lehet vásárolni elfogadható minőségű termékekből úgy, hogy szinte mindnek az ára 30 és 99 pence között van.

Poundland is erősen ajánlott, csak eldobható borotvát, olyat soha ne vegyél ott, mert leszedi az arcbőröd.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 17:27:05

@-JzK-: Úristen, ez a szar amit linkeltél szenzációs, néha hangosan felröhögök.

Gyönyörű, ahogy úgy csinál, mintha a Nyugatot csak a marxista mozgalmak formálták volna, a tüntetésekre és a szélsőbaloldali mozgalmakra hivatkozva, és ahogy a liberálisokat próbálja összehozni velük. :D :D :D

Ilyen hülyét. Az is meseszép, ahogy a magyar állapotokat próbálja kivetíteni a Nyugatra. Esküszöm, a jobboldal és a baloldal széle egyvalamiben közös. Az intelligencia kizáró tényező bármilyen publikációnál az adott két oldalról.

"Így lett „átminősítve" Kolumbusz Kristóf felfedezőből a gyarmatosítás és a népirtás előképévé, George Washington az amerikai demokrácia megalapítójából elvetemült rabszolgatartóvá, és így tovább."

Ez különösen a kedvencem, az USA-ban mindkét személy továbbra is ünnepelt, a nemzetnek fontos, ez a degenerált meg úgy próbálja őket beállítani, mintha a baloldal gonosszá tette volna őket. A Christopher Colombus Day és a Washingtont ünneplő President's Day az USA-ban meg biztos valami nyelvbotlás, sőt, Washingtont is csak rajtafelejtették a pénzen, hiszem már rabszolgatartó, fújjlevele... :D

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 17:30:38

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Egy látletet egy országról, ha a lakosok normális jelenségnek tartják a deviancia nyílt hőzöngését.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 17:43:08

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Talán azért, mert normális jelenség, mindig is az volt, egészen addig, amíg nem jöttek ilyen elmebeteg fanatikusok a hülye mesekönyveikkel (Tóra, Talmud, Biblia, Korán, így időrendben) és kijelentették, hogy ez nem normális.

Az, hogy az emberek eljárnak egy bárba szórakozni, az miért is hőzöngés? Amikor a fiatal heteró párok kocsmákban csókolóznak, azt is hőzöngésnek hívod?

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.24. 17:48:45

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

"Az, hogy az emberek eljárnak egy bárba szórakozni, az miért is hőzöngés? Amikor a fiatal heteró párok kocsmákban csókolóznak, azt is hőzöngésnek hívod? "

Szerintem azt hívja hőzöngésnek, amikor felvonulnak szivárványos cuccokban, meg bőrtangában az utcán. Azt meg másnak nem nagyon lehet hívni.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 17:55:22

@Joszip Zsugás Vili: "Szerintem azt hívja hőzöngésnek, amikor felvonulnak szivárványos cuccokban, meg bőrtangában az utcán. Azt meg másnak nem nagyon lehet hívni."

Az szerintem csak simán provokatív és bunkó. Hőzöngés kicsit mást jelent:

hu.indymedia.org/node/927

Meg még az a helyzet ezzel, hogy:
1. A buzifelvonulások nagyrészt nem ilyenek.
2. A bejegyzésben szó nem volt bőrtangás felvonulásról, egy buzibárba tett hétvégi látogatásról volt szó.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.24. 17:59:02

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Ha valalki provokál és bunkó, azt hőzöngésnek hívják magyarul.

1. A helyzet meg az, hogy a buzifelvonulások Magyarországon jórészt ilyenek. Legalábbis ez látszik a TV-ben.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 18:01:38

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

A beteges dolgoknak négy fal között a helyük. Ha ezek onnan kikerülnek, az baj. S még nagyobb baj, ha ezt a társadalom normálisnak tekinti. Ez a rothadás jele.

hexx 2013.09.24. 18:02:14

Na és képzeld az még milyen felháborító hogy mi magyar buzik is jelen vagyunk Londonba és bármennyire furcsa is néha elmegyünk egy ilyen buzibárba, de ezen itt senki nem botránkozik meg még a zuglói kisnyugdíjas sem akinek esetleg tudtával de leszbikus az unokája és nem tagadta ki a családból mert már tudja hogy ez nem egy fertőző betegség. Na és ha elmegyónk a wc-re is jofijú módjára csak pössentünk egy nagyot max félre nézünk kinek mi fért a nadrágjába vagy mi nem. Egyébként csak annyit róla nincs ez másképpen máshol sem és nem is lesz mert még ugyan nem irtják sem a heteró pedofiliát és animál pisis kakis és anál szexet sem itt ezt sem teszik mert igy vagy ugy megtanitották őket a toleranciára velünk ellentétben magyarokkal.ééés te sem tudhatod hogy a te gyereked mi lesz...csak szolok

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:02:23

@Joszip Zsugás Vili:

Nem figyeltél oda akkor. A legutóbbi felvonulással kapcsolatban előtérbe került, hogy mennyivel konszolidáltabb és hétköznapibb lett a felvonuló tömeg, nagyon sok heteró is megjelent, és hogy ez már egy ideje így megy.

www.origo.hu/i/1207/20120707-melegfelvonulas-menet-resztvevok3.jpg

Az, hogy a TV elkapja a provokatívabb egyéneket a tömegben, az nem meglepő, a média ilyen, ilyen volt, és ilyen lesz.

Azt továbbra sem értem, hogy a buzik a saját kis buzibárjukban bulizását miért is kéne hőzöngésnek hívni, azon kívül, hogy egyes emberek nem tudnak túllépni azon, hogy ilyen van és lesz is.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.09.24. 18:05:25

"Azt továbbra sem értem, hogy a buzik a saját kis buzibárjukban bulizását miért is kéne hőzöngésnek hívni, azon kívül, hogy egyes emberek nem tudnak túllépni azon, hogy ilyen van és lesz is. "

Én azt is leszarom, hogy az utcán hőzöngenek. De vannak akiket ez zavar.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:12:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"A beteges dolgoknak négy fal között a helyük."

Beteges dolog a betegség, nem a szexualitás. Te annak hívod, mert egy korlátolt ember vagy, aki a mesekönyvét akarja a valóságra kivetíteni.

Szerintem beteges dolog mesefigurákkal beszélgetni, az elmezavar jele, te ezt úgy hívod, hogy ima.

Csak veled ellentétben csak azért, mert én betegesnek gondolom, nem várom el a többi embertől, hogy ők is úgy gondolják, és azt sem mondom, hogy a ti paranoid skizofréniátokat négy fal közé kéne szorítani, ha nagyon akarjátok, csináljátok nyugodtan a templomaitokban, a nyilvános fesztiválokon, tőlem akár a Hősök Terén is térdepelhettek, és beszélgethettek nem létező figurákkal.

Betegesnek tartom, de jogod van hozzá, én meg nem vagy olyan eszelős, hogy valakit korlátozzak, azért, mert nem tetszik.

" S még nagyobb baj, ha ezt a társadalom normálisnak tekinti. Ez a rothadás jele."

Ez a felvilágosodás jele, mint ilyet, a te középkorban rekedt egyházad rothasztónak tart. Ugyanis képzeld, jött ez a tudomány nevű izé, ami a megfigyelésre épül, nem arra, hogy ókori babonás zsidók gondolatait erőltessük akkor is, ha már egyértelműen hülyeség.

És képzeld, ezek a tudós bácsik csak rájöttek, hogy a bebuzulás a természetben egy elég elterjedt jelenség, nagyjából annyira abnormális, mint a kicsit fakó szőrzet, vagy a kék szem. Aztán jöttek ezek az orvos bácsik, akik rájöttek, hogy ezek a buzik igazából semmilyen kóros tünetet nem mutatnak, csak egyszerűen a saját nemükhöz vonzódnak, mint megannyi élőlény.

Tudom, hogy a felvilágosodás ellenség, mert most hogy az emberek rájöttek, hogy a buzikkal kapcsolatos állításaitok irtó nagy marhaságok, és félsz, hogy rájönnek, hogy az összes többi, amit hirdettek, ugyanolyan faszság.

Mondogasd csak, hogy szakadék, meg rothadás, attól még nem lesz igaz.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:16:02

@Joszip Zsugás Vili: Persze, pont ez a lényeg. Hogy csak azért tartja hőzöngésnek, mert zavarja. Ha az utcán ordibálnának Bibliát lengetve, és a járókeléket zavarva azt meg lehet hogy ünnepelné, pedig az inkább hőzöngés.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 18:21:12

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

A normálisnak tűnő homokos felvonulás valójában csak egy ócska trükk. A cél: elhitetni a hiszékeny, jóakaratú balekokkal, hogy mindez normális, s a homokosok csak a diszkrimináció ellen tüntetnek, de ők alapvetően rendes emberek. Aztán amikor megkapják ezt, jön a viháncolás, tombolás, rombolás.

Nézz meg pl. a szinte szolíd bolgár homokos felvonulást meg egy német menetet. Na, a németek már nem trükköznek, igazi arcukat mutatják, bolgár testvéreik meg még a taktikázásá stádiumában vannak.

www.sofiapride.info/wp-content/uploads/2013/06/2013-06-22-sofia-pride-on-the-anti-government-protests.jpg - kis szolid bolgár homokosok, akár azt is lehetne hinni, hogy éppen templomba készülnek

www.gaywelcome.com/gay-events-news-europe/wp-content/uploads/2012/05/Cologne-Pride-1.jpg - ilyen az igazi arcuk, német homokosok

hexx 2013.09.24. 18:27:46

stark, kihagytad van egy ilyen tagozat is csak hogy össze zavarjalak és egyből ott legyen a gárda is bárban :))))
en.wikipedia.org/wiki/Gay_skinhead

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:29:39

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

És te ezt milyen jogalapon jelented ki?

Mi alapján van képed azt mondani, hogy a normális homók az egy trükk, és a rózsaszín tüllruhások az igazi arcuk?
Komolyan kérdem, ezt honnan veszed?

Egy tudod, hogy ez már kb. paranoia?

De persze ezen nem lepődök meg, mivel azt hiszed, hogy egy láthatatlan figura figyeli minden lépésedet, ezért nem fura, hogy ennél nagyobb hülyeségeket is kijelentesz.

Na most figyi:

"A normálisnak tűnő keresztény valójában csak egy ócska trükk. A cél: elhitetni a hiszékeny, jóakaratú balekokkal, hogy mindez normális, s a keresztények csak vallásukat gyakorolják, de ők alapvetően rendes emberek. Aztán amikor megkapják ezt, jön az, ami Írországban volt, meg Afrikában van, a vallási alapú öldöklés, meg a gyerekmolesztálás, meg miegymás.

A kereszténység igazi arca nem a jámbor hívő, hanem a pedofil katolikus pap, Kony és az eszelős gyerekhadserege, meg Brievik."

Tessék. Ugyanezt a bigott faszkalapságot, amit te produkálsz, a te elmebeteg nyájaddal is meglehet csinálni. Mert ti tényleg betegek vagytok, a buzikkal ellentétben.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:39:56

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

És azon kívül még, ugyan ha valaki rózsaszín póninak öltözik nyilvánosan, akkor mégis mi van? Ránk szakad az ég? Ha valakinek ez tetszik, ki vagyok én, hogy azt mondjam neki, hogy ne?

Vannak olyan férfiak, akik meg nőies ruhában járnak, férfi létükre.

ts2.mm.bing.net/th?id=H.4989683672351237&pid=15.1

Ti asszem papoknak hívjátok őket...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 18:40:18

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Te intoleráns pedofób lennél??? Vigyázz, mert ha ezen a hozzáállásodon nem változtatsz, akkor még 10-15 év és téged is betesznek majd én mellém a bigott faszkalapok, elmebeteg gyűlölködők, középkorból itt rekedt barmok, eszelős barmok közé.

Szóval ha ezt nem akarod, ismételgesd: a pedofílok jogaiért küzdeni minden demokrata kötelessége, a pedofóbok fasiszta állatok, egyenlőséget a pedóknak.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:41:05

@hexx: Jajj, ilyet ne mutogass olyan helyen, ahol jobbosok is vannak, a végén még megsérül a kicsi lelkük... :D

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:47:28

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Nevetséges vagy. :D

Most azzal a párhuzammal próbálsz jönni, amit az elmebeteg szektád erőltet: hogy ha buzinak szabad lenni, akkor majd biztos pedónak is szabad majd lenni egyszer a nagy liberálisok között. Mindezt úgy, hogy az én behelyettesítéses módszeremet alkalmazod, bénán.

Max. nálatok mehet majd ilyen pedórehabilitáció, haver, ahol a pedofilnak annyi a büntetése, hogy más egyházmegyébe költözik, hogy ott másik kisfiúkat és kislányokat molesztálhasson.

A liberók MÁR próbálkoztak azzal, hogy a pedofíliát elfogadtassák (Cohn-Bendit neve ismerősen cseng?), csak közben ők is rájöttek hogy nem ugyanaz, mert a gyerekek aszexuálisak, és így a pedofil kapcsolat - a buzulással ellentétben - tulajdonképpen szinte csak nemi erőszak útján jöhet létre.

Az meg törvénytelen ugye, gondolom ezt neked el kell mondanom, mert hát nálatok ugye nem lehet tudni...

Szóval haver, ne próbáld meg a párhuzamot felvonni, mert nem működik. Nyilván nálatok az alul műveltek között igen, dehát ez van, ti mesekönyvet olvastok, és úgy hívjátok tudás, nem csodálkozom, hogy ilyen marhaságokkal próbálsz érvelni.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:49:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

A skótok nem hordanak szoknyát. Menj el Skóciába, és nézd meg magad, nem nagyon látsz szoknyás férfit. Csak szólok, hogy kb. 700 éve ők is nadrágot húztak. A hagyományörzők meg hagyományörzők.

Miért a papokat buzinak hívtam? Nem, csak azt mondtam, hogy férfi létükre nőies ruhát hordanak.

Értő olvasás. Tudom, hogy ez bonyolultabb, mint a Biblia, de próbáld már meg.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 18:52:48

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Egy keresztény megbocsát. Pedónak is, homokosnak is. Azaz ez nem érv, amit mondasz.

hexx 2013.09.24. 18:54:46

Csak még valamit elmondanék, itt Londonban minden nap minden órában fura emberekkel találkozol(de már otthon is) ki fáraónak öltözve kis zöldre festett katonának műanyag puskával, beműtött szögecsekkel a fejében és hasonlók. Van hogy nekem sem tetszik valami, akkor elfordulok mosolygok egyet magamban vagy ha zavar átmegyek a túloldalra vagy átszállok a következő buszra, teszem ezt csak azért mert vagy nem érdekel vagy zavar.Semmiképpen nem megyek olyan helyre ahol olyan emberek vonulnak akik idegesítenek mert már nagyfiú vagyok, vagy nem próbálok keresztbe tenni olyanoknak akik nem úgy viselkednek ahogy én, vagy esetleg ahogy a társadalom elvárja. Mindenkinek joga van elfordítani a fejét és nem egyet érteni a másikkal vagy annak a viselkedésével, DE senkinek nincs joga irtani másokat azért mert nem olyan mint ahogy te azt elvárnád. Mindig lesz olyan aki nem fog neked tetszeni és egy levegőt fogsz vele szívni ez egy ilyen világ, sokféle és te is egy ilyen vagy benne vagy megérted vagy nem. Jobb felső sarokban a kis kereszt lecsukod azt az oldalt amelyik zavar és megszűnik, legyen szép napotok ;)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 18:55:44

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Nem, ez csak álca, az igazi keresztény megöli a pedót is, és a homokost is, ahogy hatalmi pozícióban van.

Lásd.: középkor.

Vagy talán nem?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 18:56:05

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Szerintem a papi öltözék nem nőies. A te logikád alapján akkor a kezeslábas munkásruha is nőies.

A nőies ruha jellemzője: a testhez tapad, kiemeli a nő szépségét. Egy bő sátorszerű valami nagyon messze van a nőiestől. Nők közül ilyesmit csak az előrehaladott terhes jövendő kismamák hordanak.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 19:07:28

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Miért is?

Talán Brievik megbocsátott? Talán Kony megbocsát? Talán az inkvizíció megbocsájtott? Talán a keresztes lovagok bocsánatot gyakoroltak?

Talán a 30 éves háború, a 13 éves háború a Francia Vallásháború, ezek mind a megbocsátásról szóltak?

Egyékbént reméltem hogy észreveszed: egy dologban tévedtem (vagyis nem mondtam igazat)... a pedofilokat nem ölték le a keresztények, ugyanis a pedofília normális volt a keresztény középkorban.

"Szerintem a papi öltözék nem nőies. A te logikád alapján akkor a kezeslábas munkásruha is nőies."

Miért, a kezeslábas munkaruhák is úgy néznek ki, mint egy női hálóing?

Egészen pontosan kik hordanak még ilyen jellegű ruhákat nőkön és papokon, és transzvesztitákon kívül?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 19:10:11

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Hogyan érted a megbocsátást? Mi a jele?

A pedofilia nagyon ritka szexuális deviancia. Elsősorban tanárok, óvodai gondozók között fordul elő. Papoknál nagyon ritka.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 19:29:13

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Hát speciel ha valaki meg akar ölni valami miatt, akkor felteszem, hogy nem a megbocsátás vezérli... vagy szerinted igen?

Ezt a kijelentésed a pedofília előfordulásával mire alapozod?

Lehet akár igaz is, csak akkor is szembetűnő, hogy a papság általában segítségére siet a pedofil papnak, míg arról nemigen hallani, hogy a tanári kar csak áthelyeztetné a pedó tanárt...

Ebből eléggé az jön le, hogy a papok között elfogadott a tanárok között nem...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.09.24. 19:34:30

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

"mert a gyerekek aszexuálisak"

Ez éppen nem igaz, olvass csak utána. Attól, hogy a gyerek általában nem folytat nemi életet, még nem aszexuális.

A gyerekek képlékeny szexualitásúak, tehát mind homo-, mind heteroszexuális irányban befolyásolhatóak, alakíthatóak.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 19:37:34

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Egy keresztény először megbocsát, igyekszik a vétkezőt a jó útra visszatéríteni. Ezért van az, hogy a pedofil papot igyekeznek először jó útra terelni és nem rögtön megbélyegezni.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.24. 19:38:34

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

ELeve hogy jön ide a megbocsátás és Breivik? Ő haragudott valakire?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 23:51:04

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"ELeve hogy jön ide a megbocsátás és Breivik? Ő haragudott valakire?"

Te mond teljesen fogalmad sincs a körülötted lévő világról?

Brievik haragudott-e valakire, na szerinted?

"Egy keresztény először megbocsát, igyekszik a vétkezőt a jó útra visszatéríteni. Ezért van az, hogy a pedofil papot igyekeznek először jó útra terelni és nem rögtön megbélyegezni."

ÉS ezt úgy hívják, hogy bűnpártolás, amire nincs épelméjű mentség.

Nyugi felesleges a megbocsátós vakerád, pontosan tudom, hogy ez csak szöveg - magatokat és másokat kábítjátok vele - a kereszténység az arrogáns lenézést és jogfosztás hirdeti egyik percben, aztán ha az érdekek úgy kívánják, két perccel később már megbocsátásról papolnak. A gerincet és az agyat meg az éjjeli szekrényen hagyják...

Ne aggódj, feltűnt, hogy nem válaszoltál arra, hogy honnan veszed, hogy a tanároknál, és nem a papoknál gyakori a pedó hajlam...

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Utána olvasnék, mert érdekel a téma. Szakirodalmat tudsz ajánlani?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.24. 23:56:38

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Bocs, hogy megkérdem, de nem te voltál az az eszelős olyan 2006-2007 magasságában, aki photoshoppolt képpel próbálta bizonyítani, hogy a nácik a debreceni főtéren horogkeresztet állítottak a karácsonyfa mellé, és amikor rászóltak, hogy hát azért mégse kéne kamu képpel házalni, meg hogy az nem is Debrecen, hanem a szegedi Klauzál tér, akkor ideges lett, átnevezte a kép feletti kiírást "Debrecenszeged"-re, és gyakorlatilag mindenkit őrjöngve lefasisztázott?

Csak mert mintha azt a tagot is Maxval-nak hívták volna, és az érvelése ugyanilyen primitív volt, mint a tiéd. Ugyanaz az előítéletes faszoskodás ment nála is, csak éppen ő minden jobboldalit nácizott le ordítva...

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 08:23:17

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

"ÉS ezt úgy hívják, hogy bűnpártolás, amire nincs épelméjű mentség."

Te azonnal rohansz feljelenteni barátodat, rokonodat, kollégádat?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 08:24:58

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

"honnan veszed, hogy a tanároknál, és nem a papoknál gyakori a pedó hajlam"

Statisztikai adatokból, semmi egyéb.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 08:28:42

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Igen, szívügyem a szélsőjobb elleni harc. Magam is jobboldali vagyok, s sosem náciztam minden jobboldalit. Csak a szélsőjobbot szoktam nácizni, dehát ebben nem látok gondot.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.25. 14:18:34

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Statisztikai adatokból, semmi egyéb."

Megmutatnád ezeket a statisztikai adatokat?

"Te azonnal rohansz feljelenteni barátodat, rokonodat, kollégádat?"

Pitiáner faszságok (pár fontos bugázások, veszélytelen kihágások) miatt biztos hogy nem.

Ha súlyos bűnről van szó, például pedofíliáról, akkor igen, azonnal. Egyrészt, aki gyerekeket molesztál, és hasonló kaliberű bűnt követ el, az nekem nem a barátom onnantól kezdve. Másrészt a törvény is azt várja tőled, hogy ha tudsz egy bűnről, akkor jelezd, különben felelősségre vonható vagy te is. Ezt ugye tudod?

Másrészt, hiába védekezel szánalmasan az egyházad bűnözői tevékenységével kapcsolatban, te is tudod, hogy a bűnpártolás tankönyvi esete, amit az egyház csinál a pedofil papokkal. Akár arcul is köphetné a Pápa a molesztált gyerekeket, és azok szüleit, ezzel a gyakorlattal.

Ez persze ezek után van pofád azt állítani, hogy a buzik a betegek és ők a fertő, miközben az egyház berkein belül simán meg lehet úszni egy kisfiú leszopatását, és még fel is vagy háborodva, hogy ezt számon kérem...

Na kérem ez az igazi erkölcsi mocsok, ami az egyházaktól jön....

"Igen, szívügyem a szélsőjobb elleni harc. Magam is jobboldali vagyok, s sosem náciztam minden jobboldalit. Csak a szélsőjobbot szoktam nácizni, dehát ebben nem látok gondot."

Engem is lenáciztál, amikor szóltam, hogy a képed photoshoppolt kamu, és kamu (szerintem még akkor is Stark volt a usernevem) pedig nem vagyok az a tipikus mintanáci.

Szóval ha engem lenáciztál, akkor biztos lenáciztál még sok más embert, aki kurvára nem az.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.25. 15:01:09

@hexx:

"mert már nagyfiú vagyok, vagy nem próbálok keresztbe tenni olyanoknak akik nem úgy viselkednek ahogy én, vagy esetleg ahogy a társadalom elvárja."

Itt igazából ez a lényeg. A homofóbok gondolkodása véleményem szerint egyáltalán nem a felnőtt embereké, hanem a kisiskolások szintjén rekedt meg. Mint a kissrác, aki nem képes megérteni, hogy attól még, hogy ő nem szereti a Marcsi nénit, vagy a kék színt, attól még a másik szeretheti, és nem biztos, hogy ezért basztatni kéne.

Amikor jön a felháborodás, hogy ennek meg annak beöltöznek a Prideon, először mindig az jut eszembe, hogy egyrészt nem mindenki öltözik be, tapírság így általánosítani.

Aztán meg az a következő gondolatom, hogy ki a faszt érdekel mégis?

A papok, apácák is idióta gúnyában mászkálnak, a gárdisták fura, fasisztoid pincérnek öltöznek, van aki katonai egyenruhában bohóckodik, ugyan hadd férjen már bele néhány buzi furcsa ruhában, a kurva életbe! :D

És persze itt van még a hab a tortán, a Maxval nevű elmebetegek, akik kizárólag azért rühellik a buzikat, mert azt írta az az idétlen könyv, hogy ők rosszak, és még marhaságokat gyárt mellé, hogy kitalálja, hogy az igazi buzi le akarja rombolni a társadalmat, a konszolidált meg csak álca.

Hogy mi alapján gondolja ezt így, azt még mindig nem közölte, de szerintem elmezavar a fő indok.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.25. 15:04:23

@hexx:

És persze az egészben itt van a hülyék lekicsinylő véleménye, hogy Anglia és London különösen a vesztébe rohan, csak mert az itt élők nem hajlandó szarért-húgyért gyűlölködni.

Elég sokat elmond, hogy ezeknek az embereknek az a furcsa és a rossz, hogy valahol nem zaklatják a másikat. Igen beteges gondolkodásra vall.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.09.25. 15:06:59

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Hopp, ezt most veszem észre.

Olvasd el a manifesztóját.
Már ha tudsz angolul. Részletesen leírja Brievik, hogy kiket miért gyűlöl, és hogy embereknek kell meghalnia. Nevezhetném azt a kiáltványt akár a harag útmutatójának is.

Nem szégyen megpróbálni megismerni magad körül a világot, ahelyett, hogy mesekönyvből tájékozódsz.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:20:12

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Nem emlékszem ilyen részletességgel az esetre. A kép lényege az volt, hogy az emberek ráébredjenek, akár ez is megtörténhetne. De sajnos a legtöbben csak a ténybeliséget kritizálták és figyelmen kívül hagyták a kép üzenetét. Azóta az eltelt idő engem igazolt, azt hiszem ezt te is elismered.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:21:26

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Igen, elolvastam, legalábbis átnéztem. Ez egy politikai tervezet, egy akcióterv. Eldöntötte, hogy gyilkolni kell a jó cél érdekében, ennyi az egész.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:36:49

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Az egyházi ügyek ennél sokkal bonyolultabbak. Alapvetően a pap nem mentes a bűntől. S a pedofil szexnél sokkal gyakrabb bűnök vannak.

A pedofil cselkemények elkövetőiről pl. Németországban készült statisztika. Az elkövetők 80 %-a a gyerek rokona, s alig 0,3 % egyházi személy.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.25. 15:38:13

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

Egyébként jelezném, hogy én nem vagyok katolikus, így a katolikus egyházat nem valamiféle képzelt fanatizmusból védem ebben az ügyben, hanem csupán az igazság szeretete miatt.
süti beállítások módosítása