Leírás

Mivel mindkettőnk élete úgy alakult, hogy lehetőségünk volt kipróbálni magunkat egy másik országban, az unokaöcsémmel úgy döntöttünk, ahogy sokan mások, mi is elköltözünk Londonba, kipróbáljuk a szerencsénket.

Ingyenebéd

2013.09.25. 22:15 Dropi

Sejtettem, hogy előbb-utóbb eljön az idő, hogy ingyen ebédért fogok sorban állni, de nem tippeltem volna arra, hogy ilyen hamar lesz. Úgy volt, hogy benézünk a városba, s ez így is történt, a cityben mászkálva megláttam egy hosszabb sort, megnéztem miért képesek ácsorogni öltönyös emberek az utcán szépen kéz a kézben rendezett kettes sorban. Egy helyi gyorsétteremféle lánc, az Abokado másnap új üzletet nyit itt, ezért úgy döntötték kiszórnak gyorsan négyszáz adag ingyen ebédet (darabja kb. 8 font, ahogy utána kiszámoltuk. Ja és jöttek szólni, hogy másnap egész nap ingyen van a kávé...abokadosorblogra.jpgNa ekkora sor állt az üzlethez, a sarok után nyitás előtt 10 perccel még ennyien álltak, a többit már nem tudom

abokadoblogra.jpgEz volt az ebédcsomagban: egy adag szusi (gyombérrel, szójával, wasabival) + bab, egy ilyen szendvics BBQ csirkés, egy kétdecis fura ital, meg wasabis puffasztott valami. Adtak mellé étlapot, abból számoltam össze a nyolc fontot

Filmtörténet, zenetörténet

Majd mászkálás közben két olyan helyre is rábukkantunk tök véletlenül, amelyeket én mindenképp az elsők között szerettem volna megnézni, csak eddig még nem jutott rá időm. Az egyik a Közelebb című filmből a két  jelent helyszíne, ez a Postman's park...

...a másik meg a Sohoban a Bar Italia, erről szól az egyik Pulp szám.

baritaliablogra.jpg
És a dalocska:


Ja, és itt szeretném megemlíteni, hogy az index blogajánló rovatában mennyi okos, ügyes, rátermett szerkesztő dolgozik, a blogomat is kiajánlottak index2-ben, ezért én is tolok nekik cserébe egy kis olvasottságot! Köszi srácok :)

Szólj hozzá!

Címkék: anglia pulp london szusi kozelebb filmtortenet closer ingyenebed postmans park abokado zenetortenet bar italia

A bejegyzés trackback címe:

https://landedinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr355533889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása